Are balta pește, Stiri in imagini

Proiect european pentru studenții târgovișteni: Formarea abilităților practice, consiliere și încadrare pe piața muncii

posdru2

În luna septembrie 2014, proiectul POSDRU/161/2.1/G/137030, cu titlul Formarea abilităţilor practice,consiliere şi încadrare pe piaţa muncii  se află în faza de evaluare a studenţilor care au participat la programul de practică din stagiul derulat în perioada 7.07.2014-29.08.2014.

La stagiul de practică au participat 50 de studenţi:

  • 22 de studenţi de la Facultatea de Ingineria Mediului şi Ştiinţa Alimentelor;
  • 20 de studenţi de la Facultatea de Inginerie Electrică, Electronică şi Tehnologia Informaţiei;
  • 8 studenţi de la Facultatea de Ingineria Materialelor şi Mecanică.

Evaluarea studenţilor a avut loc în perioada 9 septembrie 2014-12 septembrie 2014.

Evaluarea a constat în prezentarea unui raport de practică, în care studenţii au prezentat activitatea pe care au desfăşurat-o în stagiul de practică. Criteriile care au stat la baza evaluării au fost:

  • Gradul de dobândire a competenţelor practice, de natură tehnică, specificate în portofoliul de practică;
  • Gradul de dobândire a competenţelor practice, de natură managerială, specificate în portofoliul de practică;
  • Modul de redactare a raportului de practică;
  • Modul de susţinere a raportului de practică;
  • Aprecierea tutorelui de practică desemnat de unitatea parteneră de practică.

În urma evaluării, în data de 15 septembrie 2014 a avut loc înmânarea atestatelor semnate de firmele unde studenţii au desfăşurat stagiul de practică. Aceste atestate au fost eliberate de:

  • Administrația Națională Apele Române Dâmbovița;
  • Agenția pentru Protecția Mediului Dâmbovița;
  • C.Compania de Apă Târgoviște;
  • C.AUTOMOBILE DACIA S.A., Centrul Tehnic Titu;
  • C. ERDEMIR S.R.L.;
  • C. LACTATE NATURA S.A;
  • C. MUNICIPAL CONSTRUCT.S.A;
  • C. ERBALACT S.R.L. Nucet;
  • C. ALFREDO S.R.L Pucioasa;
  • C. VAIOR PROD.S.R.L.;
  • C.ORIGINA COM. S.R.L.;
  • C.N&L PREST COM.S.R.L.;
  • C.AVIEGO S.R.L.;
  • C.FLAX COMPUTERS S.R.L.;
  • C. AMIRAS C%L IMPEX S.R.L., etc.

 În urma derulării stagiului de practică, studenţii au completat un chestionar privind modul de desfăşurare a activităţii de practică, care au vizat o serie de aspecte precum:

  • Relevanța stagiului de practică pentru formarea ca specialist;
  • Condițiile de desfășurare a activității de practică;
  • Perspective de colaborare viitoare;
  • Evidențierea de către studenți a celor mai importante trei cursuri predate în facultate a căror cunoștințe teoretice le-au folosit în cadrul stagiului de practică;
  • Evidențierea celor mai importantei trei laboratoare/aplicații la care studenții au participat în facultate, ale căror deprinderi practice le-au fost utile în cadrul stagiului de practică;
  • Marcarea aspectelor pozitive și negative ale stagiului de practică.

Chestionarul a marcat modul în care partea teoretică, dobândită pe parcursul anilor de studiu s-au regăsit reflectat în programul de practică. De menționat faptul că studenții nu au evidențiat niciun aspect negativ legat de modul de desfășurare a activității de practică.

În urma evaluării au fost acordate trei premii în valoare de 1000 de lei următorilor studenți:

  1. BLAJ Irina Cătălina – student Facultatea de Inginerie Electrică, Electronică şi Tehnologia Informaţiei;
  2. VOICU Elena Beatrice – student Facultatea de Ingineria Mediului şi Ştiinţa Alimentelor;
  3. BURTEA Cătălin – student Ingineria Materialelor şi Mecanică.

Premierea celor trei studenți a avut loc în data de  1 octombrie 2014.

Stagiul al doilea de practică se va desfășura în semestrul II al anului universitar 2014-2015 și la el vor participa studenți masteranzi de la cele trei Facultăți menționate mai sus.

  • Conf. univ. dr. Claudia GILIA
  • Membru în echipa Proiectului POSDRU/161/2.1/G/137030
  • Expert elaborare materiale

Comentarii

comentarii

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Reclama ta aici
gusto giusto2 copy
supercom 2

Arhiva