Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Dâmbovița are o nouă conducere și, odată cu asta, o nouă abordare în comunicare. De unde informațiile dinspre instituție erau cvasi-inexistente în mandatele anterioare, noul președinte, Valentin Calcan, vrea să ofere acces total la informare.
Astăzi, a organizat și prima conferință de presă, una în care a vorbit despre rolul Camerei de Comerț, despre dorințele sale în acest mandat de președinte și primele măsuri pe care le va implementa. Una dintre acestea se referă la reorganizarea insituției pe ramuri de activitate, secțiuni destinate unui anumit tip de business, astfel încât informațiile să nu mai curgă de-a valma către antreprenor, cu riscul de a le ignora.
Valentin Calcan, primele declarații:
Obiectivul meu este acela de a transforma Camera de Comerț într-un club de afaceri. Eu vreau ca aici să fie locul în care orice întreprinzător, printr-o strângere de mână, să poată să semneze contracte cu aceeași valoare ca atunci când ar fi asistați de cele mai mari case de avocatură.
Susținem antreprenorul dâmbovițean, investitorul din Dâmbovița, susținem orice companie, orice firmă care are afaceri în județul Dâmbovița. Este extrem de important să ne cunoaștem noi între noi. Am constatat în timp foarte multe situații în care diferiți comercianți cumpărau sau importau produse, servicii din afara județului sau din afara țării, fără să știe că, de fapt, la colț este o altă companie, care oferă aceleași servicii, poate chiar la o calitate mai bun și un preț mai avantajos. De aceea, eu aș vrea ca aici, la Cameră, să venim cu toții, tot ce înseamnă antreprenor dâmbovițean și să spunem ce facem, cum facem și, dacă reușim să legăm conexiuni între noi, astfel încât să dezvoltăm afacerile cât mai rapid și în interiorul județului, este un lucru bun. Apoi, să putem să avem oferte din cadrul companiilor din județele limitrofe și, de ce nu, în restul țării și în Uniunea Europeană.
Aș vrea să reorganizez Camera pe secțiuni, nu am avut așa ceva la Dâmbovița, alte județe au o tradiție în acest sens. Vreau să fac 4 secțiuni: (1) Secțiunea Comerț – Servicii, (2) Secțiunea Industrie, Construcții și Transporturi, (3) Secțiunea Agricultură și Industrie Alimentară și (4) Secțiunea Turism. Cred că interesul fiecărui agent economic este pe o anumită zonă și noi, Camera de Comerț, trebuie să mergem cu informații țintite către fiecare în parte. De aceea, a ne organiza pe secțiuni în care întreprinzătorii să se poată întâlni separat pe domeniile lor de activitate cred că e un lucru bun. Din experiența altor Camere de Comerț, au avut rezultate. Sunt convins că pe fiecare dintre noi ne interesează o anumită zonă de afaceri și a primi întotdeauna e-mailuri și informări despre tot ce se poate face în lumea asta, la un moment dat, devine plictisitor. E posibil să dai „delete” chiar la e-mailul care ți-ar fi putut aduce succes.
Onoare muncii!
Comentarii recente